19 Mart 2007

Peynirli Börek


Malzemeler:
  1. 5 yufka (benimkiler ev yapimi )
  2. 1 su bardagi ilik süt
  3. 1 cay bardagi sivi yag
  4. 3 yumurta
  5. 3,4 kasik yogurt
  6. icine koymak icin beyaz peynir ve maydonoz

Hazirlanisi:

  1. Tepsiyi margarin ile yagladim
  2. Birinci yufkayi kenarlari tepsiden sarkacak sekilde tepsiye serdim
  3. ikinci yufkayi elimle kopararak üzerine kabarik kabarik serdim
  4. üzerine sivi karisimdan bir kasik yardimi ile serptim
  5. ücüncü yufkayi da yine ayni sekilde döseyip sivi karisimdan dösedim.
  6. maydonozlu peynirleri bu kata yerlestirdim
  7. dördüncü ve besinci yufkalari da yine aralarina karisimdan dökerek tepsiye dösedim
  8. en üste kalan siviyi döküp cörek otu ile süsledim
  9. önceden isitilmis firinda 180 derecede alti ve üstü kizarana dek pisirdim


Hiç yorum yok: